Previous Entry Share Next Entry
take me away to the furthest star in the sky
fasse
ssemper
After a long break, I add new avatars, they aren't the best, but I hope that you will like it ;D Unfortunately Mundial is over, but I still try to do football icons with Barcelona, Real Madrid or Arsenal. And thank you for your kind comments ;)


PREVIEW



[1 - 9] Fabregas
[10 - 22] Pique
[23 - 44] Ramos


12345
678910
1112131415
1617181920
2122232425
2627282930
3132333435
3637383940
41424344
Comment if you're taking something
Credit and please don't steal

  • 1
ooo widzę new ikonki w końcu :P i znowu piłkarze ty maniaczko xD ale słyszałam z wiarygodnych źródeł, że następnym razem będzie coś innego? Nie żebym miała coś przeciwko wysportowanym hiszpańskim ciachom, ale wiesz mam ochotę no coś innego w Twoim wydaniu ^^
Hahaha ale Ramos 27-44 wymiata hahhahahahhaah xD
Moje fav to: 11,15, 16,17,18, 24,26 (buahah mineta jak wczoraj ),29, 33,42 ;D

masz dobre źródło koleżanko, ktoś mnie szpieguje, ciekawe kto to? ;D Wiesz, to będą jakieś zespoły, których prawdopodobnie nie słuchasz, na jedno wychodzi, czyż nie? Wczorajsza mineta była dobra ;DDD

to może jakieś takie które znam?xD albo coś z serialu/filmu? ^^ katujesz mnie tutaj tylko, nic więcej o!
wiem moje źródła są najlepsze - pudelek.pl jest specjalna zakładka o Tobie ^^
wczorajsza mineta rlz!

No to daj jakieś przykłady, takich które ty znasz ;D Pudelek? Nooo nie, myślałam, że kotek albo jakieś inne pierdółki ;DDD

yyy 30STM np? Mam wymieniać dalej? :P
Oczywiście że pudelek, kotek jest do dupy bo piszą cały czas o bimbrze xd

no nie, z kimś takim hmm na kogo mam faze ;DD Wymieniaj dalej, proszę ;DD

Biorąc pod uwagę okoliczności, domyślam się, że to jacyś piłkarze. :P Cóż, nie znam gości, ale kolory i cropping są jak zwykle świetne. :)

Tak, okoliczności skłaniają do takich wniosków ;DD Dziękuje, miło mi to słyszeć!

wow. nie znam ani jednego z tych panów, ale co z tego - genialne ikony. wiem że się powtarzam, ale super operujesz kolorami, no i cropping jak zwykle świetny. czy Ciebie nigdy nie opuszcza wena? ^^

The Ramos! lol great job. you even made Pique look cute lol

ej, są świetne! zabrałam kilka.

got a few of pique and most of ramos'. thanks! good job :)

hii! i took number 16. thanks! will credit

took a pique... gracias!!

taking 29 or 44. thank you!

11-13, 20, 22 podobają mi się najbardziej, ale całość i tak wygląda zachęcająco. :)

jeej.. w życiu nie pomyślałabym, że znajdę tyle ramosa.. ^^
wzięłam sobie też trochę pique ; ))

  • 1
?

Log in